Färgar håret ..

Jag orkade inte hålla mig längre, så nu har jag två svarta hårfärger i håret. Ikväll åker löshåret i, och sen ska jag låtsas som jag aldrig färgat det något annat. Skämt å sido. Jag har en massa fina bilder på min ombre. Som jag kan kolla på ibland och längta tillbaka.

Men svart är en jäkligt bekväm hårfärg. Eftersom jag är mörk sen innan. Nästan ingen utväxt, det håller bra under höst/vinter/vår så man sparar en massa pengar, och det sliter inte alls lika mycket på håret som blondering gör. Visserligen, så tröttnar jag på färgen jäkligt fort också. Men det blir nog bra med löshår i. Och en vågtång. Är trött på platt/rakt hår, så nu ska det lockas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0