Tisdag morgon

Nu är körkortsböckerna packade, och jag är redo. Bara att vänta på att bussen kommer nu. Körskolan öppnade vid 2 idag, så ska försöka hinna leka lite med Emma innan. Men just nu är jag så nervös så jag tror jag spricker, jag hatar den här känslan. Kunde jag inte bara ha tagit körkort när det var menat. Nu har det snart gått 2 år. Två år åt helvete för länge. Men, bättre sent än aldrig, right?
 
Detta har jag sysslat med i början på morgonen. Och jag förstår inte vad som är fel. Gjort precis allt som man skulle göra, men ändå kommer detta felmeddelande upp. Jag blir så trött på saker som krånglar. Så jag funderar nästan på om jag ska skita i iPhonen, och skaffa mig en annan telefon. En mindre modern, men desto hållbarare. För att den ska dö för mig en gång i månaden har jag inte tid med, speciellt inte när jag har ett jobb o sköta, när jag väntar på att få andra jobb, och när jag väntar på att han ska höra av sig.
 
Gaaaaaah . . . jag blir galen av din tystnad.
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0