England / Teneriffa

Nu är det lite mer än ett år sedan som jag var till England / Teneriffa med två kompisar ur min förra klass. En fylleresa skulle man kunna kalla det som, förutom att jag drog på mig bihåleinflammation.
 
Resan började med mat
Väl framme på flygplatsen i England

Det bjöds på mat och öl.
Sen blev det utgång på en engelsk pub.
Avslutade kvällen med fish 'n chips, gottigott.
Dagen efter var vi redo för kalas igen.
Men först mat på donken.
Senare på kvällen blev det dans, mycket drinkar och mycke skratt.
Tredje dagen, stillade vi våra shoppingbegär (jag köpte 7 par solglasögon t.ex)
Sen åt vi jäkligt god middag.

Vi flög flygplan, igen. Denna gång till Teneriffa
Framme! Nu väntade en lång jäkla busstur.
När vi var framme på hotellet, spanade vi in en av poolarna.
Frukosttime! Och sista bilden på mig som blond ...
För jag fick för mig att färga mig lila, stort misstag idag men det var snyggt då.

Balkonghäng.

Utgång. Dessa drinkar drack vi på en strippklubb, komiskt nog.
3:e dagen, och jag hade redan fått lite färg.
Träffade två snälla prickar som vi spenderade dagarna med, engelskmän.
Sen tatuerade jag mig också, ej att förglömma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0