Ännu en lördagkväll, mitt hjärta brinner

Ännu en lördagkväll, mitt hjärta brinner
och all vår oro försvinner
men inte fick jag chansen att älska
att älska med nån, som betyder nånting, som betyder nånting för mig.
 
Är inne på andra nyktra dagen, detta går ju prima! Känner inte ens ett sug efter alkohol, visserligen känner jag inte sug efter något eftersom jag dom senaste timmarna suttit och stirrat in i väggen och lyssnat på Nostra Love. Igår kväll var vi till Karlstad, Isa var chaufför och jag var sällskap. Kvart i 6 på morgonen var vi klara och det var bara för mig att gå till jobbet. Sen sov jag bort hela dagen. Sen fick jag ett svar som jag väntat på i 15 dagar, när jag berättade för honom hur jag kände. Jag hade ju såklart hoppats på något annat, men jag var ändå förberedd. Och eftersom han inte visar sitt intresse, får han inte längre mitt.
 
Nu ska jag äta middag med familjen. Sen lördagsgodis framför en film. Sen ska jag nog fortsätta att stirra i väggen, för snart ska jag upp igen och jobba. Vilket ja inte vill, men är så illa tvungen till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0