shopping

 
Tyckte jag förtjänade lite Tisdags shopping, så dessa två är påväg hem till mig nu! :-)
(eller inte, tar väl ca 2 månader att få in på lager, men sen så!)
Ca 800 :- för allting, så inte det billigaste kalaset, men ska det smaka så kan det kosta!
 
Nu ska jag åka ner till Sunne med mamma, förhoppningsvis sista gången hon behöver köra mig. Har körlektion idag vid 10.30 och efter det åker jag till skoghall. På Torsdag har jag uppkörning och sen är jag förhoppningsvis fri. Jag skulle tillochmed bli besviken på mig själv om jag inte klarade uppkörningen, okej om jag misslyckat på teorin - men uppkörningen går jag då inte med på. Men det märks då..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0