Det sista ljuset brinner ut

Då var jag hemma igen. Blidde ingen leking med Emma idag, men åkte en tur till Torsby för att hämta hem Pontus, sen blev det räkpita och Sons of Anarchy hemma hos Robin. Jag och Isa pratade om en sak innan, att man får sån jäkla adrenalinkick av att se på sånna serier (världens bästa serie förövrigt!) iallafall får vi två det. Kan inte kolla på en enda kriminalfilm eller något innan jag känner att jag också vill vara gangstern i det hela, bara för det ser så lätt ut för dom, och för att dom alltid kommer undan. Det är väl en jäkla tur att det är drömmar, men nu kan jag förstå varför det finns åldersgräns på vissa filmer .. Haha.
 
Borde egentligen sätta mig och plugga nu, men jag orkar inte. Jag vet att jag inte ska tänka såhär, och att jag ska göra det även fast jag inte orkar. Men det är inge kul när jag inte kan läsa mig till något, så jag måste verkligen få tag på en bok.. Någon (jag vet att det är en del sunne folk som läser min blogg) som kan tänka sig att låna ut sin? Bara nån vecka, och jag lovar att vara rädd om den. Behöver den helst redan imorgon, eller lördag. Så lämna en kommentar så hör jag av mig. Den som lånar ut den är en ängel!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0