instapix' och en död blogg

Bloggen är lika död som jag känner mig idag. Ber om ursäkt för det och ska försöka att förbättra mig. Nu när jag bor i lägenheten så har jag inte ens en kamera i mitt ägo, utan den är hemma hos mamma och jag har bara min iPhone. Vilket slutar med instagram bilder. Så detta är väl vad jag gjort under veckan när bloggen stått stilla. Druckit folkisar med bästa vän. Bakat. Vart hemma hos mamma på frukost. Lämnat bort Eddie för en dag så mamma fick passa honom, och vi ha en utekväll i en raggarbil utan tak. Det var kallt men kul. Nu idag när Eddie kom tillbaka så la vi oss under täcket och mös ihop. 5 dagar är det kvar tills jag tatuerar ryggen, 2 veckor kvar tills vi flyttar till hus. & vad jag längtar, mysiga skogspromenader med Eddie. Och kunna fotografera oavbrutet. Så egentligen kan jag nog säga att bloggen kommer vara död tillochfrån i två veckor. Men somsagt, jag ska försöka förbättra mig. Men september är ingen bra bloggmånad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0