Händerna mot himlen

 
Tror du att du och jag kommer att ses igen?
Tror du att du och jag, har en  framtid tillsammans?
Tror du att du och jag kommer att leva länge än?
Det  tror inte jag.

Tror du att du och jag kommer att minnas den här  kvällen?
Tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka?
Tror du  att vi kommer leva lyckliga i alla våra dar'?
Även om vi aldrig mer ses.

Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
Hamnar  i himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!
Händerna upp i luften.
V i   s k a   b l i   f u l l a ,   l i v e t   ä r   m e n i n g s l ö s t .
Vem bryr  sig?
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0