Nått som gör mig glad ..

 
 
.. När alla andra sviker är småbarn. Speciellt när dom ler eller gör något charmig grimas. Idag var vi och tog kort hemma hos Håkan & Susanne, så då fick jag snosa lite på Leo och genast så mådde jag lite bättre, okej det är långt ifrån bra men det hjälpte iallafall för stunden. Fast det kanske ska göra lite ont i magen, av o veta att man förlorat sin bästa vän på grund av att hon valde någon annan. Men då var hon ju tydligen ingen vän man borde ha kvar heller, så detta var väl lika bra.
 
Har hänt mycket nu på kort tid. Började veckan med att ta en roadtrip som visade sig vara det värsta jag gjort i hela mitt liv, först ner till Stockholm, sen till Vimmerby - och därifrån tog vi oss nästan inte. Smart att ta med sig pengar (de som hade planerat att åka från början alltså) så att man kan tanka som normala människor. Men tillslut kom vi hem, jag duschade och åkte till Skoghall. Har sovit där ända tills inatt när jag åkte tillbaka hem till mamma. Men jag tror jag längtar tillbaka.
 
Nu ska jag feta mig med godis, andra nyktra helgen wooopidoo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0