Skogspromenad

 
 
 
 
Klockan 8 imorse ringde väckarklockan, två timmar senare var jag hemma hos mamma. Det känns så skönt att komma hit och inte behöva sitta fast i lägenheten. Tog med mig Eddie ut på en lång skogspromenad över berget, då han fick springa lös och göra av med en massa energi. Och det märktes väl på han att han tyckte om det, för nu har han pussat mamma och lagt sig på golvet brevid kaminen och somnat.
 
Lillkillen har ju brukat vara rädd för att vara med på kort innan, han gömmer sig såfort det kommer fram en mobil eller en kamera. Men idag var han en riktig linslus, det var nästan så att såfort han gjorde något ville han att jag skulle ta kort på honom, det slutade med 700 bilder på buskillen min. Och alla de bilderna, om någon skulle vara intresserad av att se (och även alla andra bilder jag tar och som inte hamnar i bloggen) hamnar på min dayviews, emercedes heter jag där. Och sen instagramar ja mycket på en dag också, ekwestlund heter jag där. Tänk om jag kunde blogga lika flitigt som jag uppdaterar dv & instagram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0