Många bollar i luften

Här va det dött'. Är ju dock inte lika dött i mitt liv men det skulle man kunna tro. I fredags jobbade jag, sen gymmade jag, sen solade jag, sen söp jag. Det är inte alla gånger jag super mig aprak men det lyckades jag med då. Och det visade sig vara ett misstag på lördagmorgon när jag skulle jobba igen och försöv mig en halvtimme. Men jag kom dit, och jag gjorde det jag skulle. Sen däckade jag i sängen igen, hela dagen. På lördagskväll hämtade vi Eddie i Kil, åt fransk hotdog och sen gymmade jag, igen.
 
Igår var jag hemma hos mammi så Eddie fick leka av sig. Sen kom Oskar och hämtade mig. Samtidigt kom Isa och kidnappade mig och vi åkte och solade. Underbara söndag. Slappsöndag liksom. Vi avslutade det hela med 3,5:or , chips, dricka och godis. & X-Factor. Idag ska vi nog till Karlstad, tror jag.
 
 
Det är 20 dagar kvar tills vi flyttar till hus. Och det är 11 dagar kvar tills jag tatuerar ryggen. Jag har redan börjat skriva önskelista från IKEA och sen kollar jag på snygga tapeter. Det farligaste med att flytta, mitt inredningsbehov kommer fram i stora doser. Sen letar jag en hundvalp till också. En liten söt tik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0