kaffe & träningspass från hell



Godmorgon! Har precis slagit upp ögonen så nu ska jag på med kaffet. Idag behöver jag ännu mer än vanligt, eftersom jag blivit dum nog och fått för mig o träna (skämt o sido, men jag är alltid morgonlat). Ska iallafall dricka mitt kaffe, ta en dusch och sen en promenad på 1,4 mil. Ska in till Sunne nämligen, måste till polisen så då passar väl en promenad fint. Benpasset jag gjorde igår tog fasiken död på mina ben, så nu får jag bita ihop rejält och tänka på att det är bättre om en vecka. Och imorgon kommer Eddie så då får jag träningskompis.
 
Jag valde rätt tid att börja träna på iallafall. Vädret alltså. Underbart. Lite soligt. Lite blåsigt. Blå himmel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0