Hur många bilder tar jag?

 
I min beskrivning här på bloggen (på sidan) står det att jag tar ca. 20 000 bilder i månaden. Många hade svårt o tro på det, så jag var tvungen att lägga ut ett litet bevis här. Sist jag la över bilder till externa hårddisken var i början av juli. Ja, ni kan ju räkna själva? Nu ska sommarbilderna bort, och in med höstbilder.
 
Satt förut och kollade mig i spegeln, kom av någon konstig anledning på att mina tänder är fel. När jag biter ihop så ser det snett ut, trotts att jag hade tandställning för ett par år sedan, så jag ska föröska ta mig till tandläkaren idag eller imorgon och kolla om dom kan göra något mer åt det, eller dom måste, för nu kommer jag att störa mig varenda dag framöver. Får ju passa på när det är gratis menar jag. Sen skulle jag behöva åka till sjukhuset någondag, och kolla upp mina leverfläckar jag fick efter sprutorna. När det också är gratis.
 
Jag tror min 20-års kris börjar komma. När man inser att det blir dubbelt så mycket kostnader. För skit saker. Eller skitsaker är det väl inte, men jag lägger ju hellre pengar på annat än tandläkaren. Sjukvården kan jag gå med på, för den är samma för alla. Men jag som har en privat tandläkare, får betala liiite mer. Och ja, jag är snål. Fruktansvärt snål. När det gäller saker som inte jag gillar.


Kommentarer
Maddiie

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

Svar: Tack & detsamma ! :)
Mercedes

2012-09-26 @ 09:33:01
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0