Hollywood fruarna

 
Någon mer än jag som kollar på svenska hollywood fruar och stör mig på Gunilla? Jag förstår mig verkligen inte på den människan, man kan likasom inte sätta fingret på henne samtidigt som man kan det. Jag fattar ju att hon är ute efter att bli framgångsrik, men som hon själv sa i dagens program "jag missade tåget när jag var både 30 och 40 år" .. Ja, varför inte då bara skita i det tåget? Det var antagligen inte meningen att du skulle med. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, för det finns så mycket jag stör mig på. Som att hon använder sig av sin dotter, stackars tjej. Hon kan ju verkligen inte sjunga, men nog förbannat ska hon tvingas tycka det är kul. Sen är de andra fruarna falska, elaka och djävulens döttrar när de vågar vara ärliga? Ja men så är det nog säkert. För hon är säkert jättebra egentligen, ingen annan som ser det bara. Jag tycker mest synd om tjejen, för det är hon som kommer leva med det.
 
Samtidigt är det ett roligt program att kolla på. Så jag får väl helt enkelt störa mig. Samtidigt som det är lite kul att störa sig också, samma sak gäller alla dessa "rika, gifta fruarna från alla olika länder". Men det jag blev mest irriterad över idag var att jag skulle poppa popcorn samtidigt, och så började det brinna istället. Mina sista kronor bokstavligt talat brann upp. Och nu luktar det bränt i hela lägenheten. Så nu ska jag lägga mig under täcket i soffan och bara vänta på att dagarna ska gå så att jag får mig riktig mat. Eller det är ju bara över natten jag behöver vänta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0