24 september

Denna veckan är jag hos mamma, sista veckan innan vi flyttar till hus. Jag kände att jag inte orkar med något mer ensamt lägenhetsliv, så Oskars mamma fick ta hand om Eddie. Två flugor i en smäll, hon får vara med Eddie och jag får ta hand om mig själv och min nya tatuering. Så, vad gör jag då? Absolut ingenting. Precis som jag hade planerat. Jag ska söka lite jobb, om jag hittar något roligt. Sen ska jag ta en jäkla massa höstbilder, (har redan börjat) för jag älskar hösten och alla fina färger. Jag tror jag färgar mig svart under veckan igen, ombre var något som var kul att ha i en vecka, nu har jag tröttnat.
 
det kliar på min rygg. det värsta med att tatuera sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0