Väntar på behörighet

Då har även denna dagen blivit till kväll. Men till skillnad från många andra dagar så har jag fått något gjort, och jag är riktigt stolt över mig själv. Nu ska jag bara vänta på att få behörighet, så att jag kan läsa teori hemifrån. Jag har körning nästa onsdag, för att kolla vart jag ligger och när jag kan boka uppkörning och teoriprov. Det känns fruktansvärt bra att det går frammåt. Och att det går frammåt med andra saker, tillexempel att han hörde av sig idag. Så nu testade jag honom, får se om han ringer eller inte. Oavsett vad, så är jag glad.
 
Har varit i hagfors nu under kvällen också. Pontus skulle dit och hämta några papper, så vi stannade och åt pizza. Med trevligt sällskap. Inte tänkt så mycket idag, och det känns skönt att hjärnan får vila. Men nu ska det jobbas teori nån timme framöver, sen ska jag somna till sons of anarchy.   
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0