Nyinflyttad

Sådär, då va vi inflyttade i huset. Jag & Junior. 3 rum och kök har vi att leva på nu, och världens största gräsmatta att springa runt och kasta bollar på. Vi trivs än sålänge båda två. Fast alla mina saker ligger fortfarande nerpackade, så när det kommer en ny systemkamera bild har jag ingen aning om. Den dagen jag orkar att packa upp allt. Inte dåligt att jag fått iordning på datorn och internet.
 
Ska med Isa till deje lite senare under dagen. Lämna in några papper. Och bara umgås. Även fast jag trivs att bo mitt ute i skogen och inte en enda granne, så är det skönt att prata med nära vänner. & bara va, inte behöva tänka på något. För det gör jag så mycket när jag är själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0