Mot Forshaga

Idag blir det Forshaga med isa och Pontus , ska kolla på en impala som vi ska göra iordning i rosa. Så jäkla gulligt. Fast just i skrivande stund så kanske det blev ändrade planer, är så jäkla mycket krångel med allting så vi får se om vi ens tar oss iväg. Jag förstår egentligen inte varför det ska vara så svårt.
 
Har snart flyttat klart allting till mamma också, det får duga för stunden iallafall. Sen får vi se vart det bär av. Jag trivs ganska bra här hemma också, det är inte det. Jag känner bara att jag vill ha något eget, nu bor jag på max 5 kvadrat, så det är ungefär bara sängen och en byrå som får plats. Alla mina kläder står på vinden, och allt det andra också, men jag får skylla mig själv när jag valde att flytta först. Ska försöka få tag på ett riktigt jobb, ett jobb under veckorna. Är trött på att jobba helger, för det förstör så mycket. Och får jag ett riktigt jobb, då kan jag skaffa mig lägenhet också. Inte för att jobbet jag har nu inte är på riktigt, för tro mig, det är det. Men jag tror inte jag vill spendera hela mitt liv med att städa på Coop varenda helg.
 
.. Dina förbaskat blå ögon försvinner inte ur mitt huvud ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0