Heartache

Att jag ens orkar hålla mina ögon öppna är ett under, men jag är ändå glad att jag lyckades att somna vid 7-tiden imorse. Sen blev jag väckt vid 8 av att hela familjen står och skriker på varandra (har rummet brevid toaletten, och köket) så självklart hör jag precis allting. Passande nu när jag inte orkar sova under nätterna. Jag låg hela natten och tänkte, försökte få ett svar på mina frågor, men det fick jag inte. Men samtidigt tänkte jag på det han skrivit till mig, och då blev jag glad. Det verkade ju som han skulle kunna komma hit under helgen. .
 
Fast jag ska absolut inte hoppas. Kommer han blir jag glad, kommer han inte har jag fått svaret jag letat efter. Så nu ligger bollen hos honom. & förutom att bara prata känslor såhär på fredag morgon, DET ÄR FREDAG! =D Som vi har längtat många av oss, det är helg. Många slipper jobbet nu, men inte jag. Jag jobbar lördag/söndag morgon, och jag är så trött på det att jag vill spy rätt ut och aldrig komma tillbaka. Men jag behöver pengarna, det behöver jag verkligen, så jag får bita ihop, och spy när ingen ser.
 
Nu ska jag göra som jag brukar göra varenda morgon, ta en kaffe och cigg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0