Godmorgon

Precis vaknat, av att telfon jäkeln ringde konstant. Jag förstår mig inte på folk ibland, för de som känner oss vet att mamma jobbar, att mina syskon är i skolan och att jag är halvt arbetslös och tonåring så jag gillar att sova. Och dom som inte känner oss, ja dom behöver väl förfan inte ringa i 10 minuter?! Antingen så vill man ju inte prata med dom, eller SÅ SOVER MAN! Kötthuvuden.
 
Menmen, nu är jag ju uppe i allafall. Så får väl försöka göra något av den här dagen också, kanske skulle börja med att dra på sig ett bättre humör, vilket inte borde vara så svårt eftersom han ständigt gör mig glad. Sen att det finns idioter som vill förstöra för mig, när jag äntligen är glad, har inte med saken att göra.
 
Frukost får det bli. En cigg & kaffe, fina grejjer det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0