Godmorgon!

Igår klippte jag av mig minst 5 cm av håret, och här får ni en bättre bild av hur det blev. Och en kortare lugg. Bilderna togs inatt precis innan jag la mig så ser väldigt sliten ut, men det får man göra klockan 2 på natten. Idag är det onsdag, och körning står på schemat. Ska äta lite frukost, plugga lite och sen ta bussen ner till Sunne. Håll tummarna för mig nu att allt går bra, för isåfall får jag boka teori&uppkörningsprov.
 
Imorgon kommer världens finaste kille hem. Och något som jag inte berättat här i bloggen är att jag "bjudit ut honom på dejt" eller hur man nu ska se det. Han fick ett sms med texten "på torsdag ska du på dejt, har jag bestämt" .. Det är väl lika bra att vara rakt på sak, right?! Och han sa ju inte imot heller :-)
 
Nu måste jag få något gjort, ha en bra dag alla goa läsare!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0