Ge mig vingar

Utan mobil och kamera, så då får camen dammas av.
 
Har fått hem nytt löshår. Underbart. Det andra är så slitet så det är inge kul att använda det längre, utan det får läggas på hyllan och användas när jag behöver ännu tjockare hår (tro mig, jag har så tjockt hår att jag ibland behöver tre förpackningar med löshår för att det ska se äkta ut). Idag har jag vart hos Adam, och han bjöd på fin middag - korv och bröd. Haha. Och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att jag får min räkpita <3! En helfin söndag, och ännu bättre är att jag mår bra. Inte bakfull. Jag har sökt jobb. Boende har kanske löst sig. Körkortet är snart mitt och ja, kompis det går bra nu helt enkelt!
 
Vill ni ha lite musik tips såhär en söndagkväll?
- har gjort iordning en go' playlist på spotify, nördar den nu.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0