Ännu en ny vecka

Godmorgon! Precis vaknat och kände att jag har lite ont i halsen, hoppas innerligt att det släpper för jag vill inte bli sjuk nu. Ska börja min morgon som vanligt, med tuggumit från Vigo, jag har användt mig av olika men just nu är det "beauty" jag tycker funkar bäst. Det smakar bäst också för den delen.
 
Idag blir det nog en allt-i-allo dag. En lugn sådan. Ska läsa lite körkortsteori, ska försöka få komma ut och köra lite med mamma. Ska plocka undan i rummet och göra iordning. Eftersom att ja nu bott hemma i 3 veckor kan jag inte skylla mitt bombnedslag på att 'jag precis flyttat hem', dessutom behöver jag tvätta min spegel såg jag. Sen ska jag inte planera mer, för jag vet inte vad det finns att planera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0