& föresten ..

 
Den idioten/idioterna som kommer till mig och säger " J a   m e n   g e   d e t   l i t e   t i d ,   d u   b e h ö v e r   v ä l   i n t e  s t r e s s a   f ö r   d å   b l i r   h a n   b a r a   r ä d d   o c h   d å   b l i r   d e t   a l d r i g   n å g o t " För det första, tack för att ni bryr er om mig. För det andra, kom inte o säg till mig vad jag ska göra. Jag vill ha ett simpelt svar från en pojk jag gillar, det är inte så att jag ställer krav på han att bli tillsammans med mig, förlova sig, gifta sig om någon månad och skaffa tre ungar. Jag vill bara ha ett svar. Vill han ha ett förhållande, i framtiden, eller är han bara ute efter att leka av sig. Jag har själv varit i den sitsen, då jag bara ville leka av mig och det kändes bättre att få det sagt, istället för att ge den andre falska förhoppningar. Jag är inte ute efter att bli "lekt" med, inte den här gången och då väljer jag hellre att gå vidare till någon som förtjänar min tid.
 
Det är det jag menar, inte att jag ska gifta mig med honom imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0