2012-10-15

Idag känner jag mig stolt över mig själv, samtidigt som jag bara vill dra något gammalt över huvudet och aldrig vakna mer. Fick reda på vad jag sagt/gjort under helgen, och jag är egentligen inte den som bara drar från alla problem men den här gången funderar jag på att göra det. Det kommer bli för mycket problem, och jag tror inte att jag kommer att klara av det. Det är väl därför jag orkade söka så många jobb idag, 10 olika företag har jag skickat iväg mitt CV till, blandannat i Cypern. Sen har jag skrivit ut 40 exemplar, som jag ska ta med mig till Norge och lämna ut när jag ska dit till Torsdan. Blev inget körkortspluggande idag, men jag tar det imorgon. Jag hann inte göra mycket mer än att skriva CV/personligtbrev, och hjälpa till hemma. Det går så sjukt fort när man gör något, så helt plötsligt var det kvällen. Men, hinner kanske läsa nått kapitel efter middagen.
 
jag har knappt tänkt på han idag. om det är framsteg vet jag inte. men jag vet att inte ens han kommer att få mig att stanna kvar här i Sunne, inte än på ett tag. men ett jobb i oslo skulle ju underlätta för mig, för då kan jag träffa han oftare än vad jag gör nu. och samtidigt slippa skiten hemma i värmland.
 
Nu ska jag äta blodpudding och potatisbullar, så jäkla gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0