wanties ; skor

 
Godmorgon! Här är jag uppe med tuppen, tänkte att jag måste vända rätt dygnet så har vart vaken i en timme nu. Skulle in på hm och köpa en ny ögonbrynspenna, men det slutade med att jag hittade mig ett par (två par!!) skor som jag vill ha. Men man kan fasiken inte få allt här i världen. Tyvärr. För dessa skorna skulle passa hemma hos mig. Kanske skulle kosta på mig ett par, jag vet bara inte vilka.
 
Vad gör man när man går upp såhär tidigt på morgonen egentligen? Jag har redan klätt mig, sminkat mig och tagit fram körkortsboken. Ska läsa det blåa kapitlet idag, och sen göra ett test på datorn. Sen ska jag leta upp mitt betyg, sen ska jag vänta på att Isa vaknar så att vi kan åka till arbetsförmedlingen. Men, det är ju sånna saker jag hunnit med om jag gick upp vid 12 också?! Så ni, morgonugglor - vad gör ni om dagarna egentligen? Dela med er lite tips, för jag är redan uttråkad och har bara vart vaken en timme.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0