städat osv..

Ännu en lördagkväll, mitt hjärta brinner ... bara jag som tycker veckorna går sjukt fort? Tycker inte det var länge sen jag satt här i sängen, lyssnade på Nostra Love och var sjuk. Men det har redan gått en vecka. Men idag är jag inte lika sjuk som för en vecka sedan iallafall, sköönt.. Har hunnit med en del idag också, känns det som. Mamma kom och hämtade mig i Fensbol runt 3 tiden. Sen städade jag min garderob, fast det egentligen inte var meningen. Letade efter körkortsboken, eftersom ingen är villig att låna ut sin. (jag ska komma ihåg det förövrigt, när ni behöver skjuss sen) Hittade den dock inte så jag vet inte hur jag ska göra nu, känner ju lite press också eftersom det inte alls är länge kvar. Måste fixa detta på måndag, senast! Sen har jag hunnit spendera lite Isa&Ellenor tid, med att köpa godis, prata skit och bara vara. Sen har jag sett på Johan Falk. Sen har jag tagit mig en power nap på sisådär 2 timmar. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, för trött är jag absolut inte.
 
Måste bara nämna att jag hade en riktigt lyckad utgång igårkväll. Det var längesen jag hade så kul, mådde så bra dagen efter och verkligen minns allting. Och vad betalade jag? Inte ett spänn. Gratis inträde eftersom vi var utklädda (5 minuters sminkning is the shit), sen blev jag bjuden i baren. Jag blev vän med folk jag inte pratat med på hur länge som helst, folk som jag verkligen har saknat att ha runt mig. Sen att det slutade i Fensbol gör mig väl kanske inte direkt förvånad, men till skillnad från förut var det inga känslor med denna gång.
 
Iallafall var det riktigt kul, och lyckat. Mer sånna utgångar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0