pappa dag <3

Sov riktigt länge idag, halv ett ungefär. Sen bestämde jag mig för att röra på fläsket, så tog mig en långpromenad till Pappa och där spenderade jag hela dagen. Han är nästintill bäst min fader Det är synd att vi inte umgås så ofta bara, för vi kan prata om precis allt. Förutom en sak, som jag så gärna ville säga till han idag, men jag höll det inom mig för att inte förstöra dagen. Det hinns att berätta, idag var bara inte rätt.
 
Vi bestämde att vi ska åka till farmor och hälsa på senare under veckan, när jag kommit hem från Hagfors. Det betyder att jag får ännu lite mer pappa tid, och jag får träffa farmor. Detta ser ut att bli en bra vecka. Men jag vill inte ha för höga förväntningar, det är då man blir sårad. Så jag låter tiden avgöra, och hoppas att jag förtjänat lite lycka. Ibland vill jag ju faktiskt tro att ödet är något bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0