I see your blue eyes

 
 
Då har även Tisdagen gått, och inte har jag pluggat någon teori. IMORGON MÅSTE JAG. Det är ju mindre än två veckor kvar nu, och jag tänker inte kugga på provet för att jag inte var förberedd. Visst, alla man misslyckas, men jag vill iallafall veta att jag har gjort det bästa, och det har jag inte gjort än.
 
Men idag har jag iallafall hunnit vara med Katarina en liten sväng, sen kom Isa och hämtade mig och vi åkte till Charlottenberg med Andreas, Daniel & Marie. Och vi pratade våran skånska, och dom andra blev så trötta på oss att vi fick gå runt själva. Sen fick vi någon energibomb, men vi båda somnade i baksätet. Jag har en magkänsla av att det var det som var meningen, haha. När vi kom tillbaka till Sunne satt vi och kollade på fiskar, fixade ny musik till bilen och sen åkte vi hem. Och i 3 timmar har jag suttit och laddat hem låtar jag ska ha på min nya mobil. För när jag får den ska jag börja med att ta en promenad varje dag, när man kan lyssna på musik utan att mobilen lägger av med en gång.
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag läsa minst ett kapitel ur körkortsboken, och sen ska jag göra provet iallafall två gånger. Och inte hann jag att ringa försäkringsbolagen idag heller, förutom Folksam, som sa till mig att riva räkningen så det kändes bra. Därimot hann jag med banken idag, fast jag tappade bort pappret därifrån så jag kan ändå inte aktiver amina kort. Ja, jag är en slarver.
 
Hinner nog med att leka med Emma imorgon också, om jag inte vaknar för sent. Jag har ju blivit ganska duktig på att vända på dygnet som ni märker, bloggar på natten och sover på dagen. Kanske borde vända det tillbaka snart, ganska jobbigt att vakna när det är mörkt ute..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0