Godnatt älskade bloggläsare

Har dragit på mig rejäla sömnproblem, vet inte om jag bara har vänt på dygnet eller om det är så att jag inte kan sova under nätterna. Har inte haft svårt med det innan så jag vet inte vad som är fel nu. Har iallafall luggit och kollat på Ted. Mysig film faktiskt. Och rolig. Kollar på filmer genom swefilmer.com - en bra hemsida förutom att undertexterna kan vara helt fucked up ibland.
 
Jag har även läst en massa om min nya telefon, och jag blir bara mer o mer sugen på att få hem den. Men iallafall två dagar får jag vänta, så förhoppningvis har jag den innan helgen. Då blir det lite roligare att blogga igen, när man har en ordentlig mobil att ta kort med. Och 12 megapixel kamera är ju inte fyskam.
 
Bäst att försöka sova nu, imorgon ska jag sitta och prata med massa försäkringsbolag för att se vart jag var försäkrad för 18 år sedan. Ruuuuligt. Men jag tänkte få ut lite pengar för mitt hemska ärr jag fick efter operationen när jag var ett år, så antar att det kanske är värt det i slutändan. Dessutom fick jag en räkning från Folksam idag på 700 riksdaler, för hemförsäkring. Det ska också fixas imorgon, för jag har då inte tecknat någon hemförsäkring. Och mamma pratade på att det kan vara genom facket, men där är jag ju inte ens med så jag förstår inte hur det går ihop. Hoppas dom har en bra förklaring, för jag tänker inte betala. Inte ens om jag hade pengar till det.
 
Godnatt älskade bloggläsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0