Första november

Godmorgon, & välkommen första november! Nu är det 15 dagar kvar till en av dom viktigaste dagarna i hela mitt liv, och 28 dagar till den andra viktiga dagen. Men nog om det. Sitter inne på mitt rum nu, ihopkurad i en filt med mjukiskläderna på. Ska eventuellt ner till Sunne med 11.40 bussen för att leka med Emma, första dagen jag kommer ut ur huset på en vecka. Det ska bli jäkligt skönt att få se lite människor, även fast jag tröttnar på dom jäkligt fort. Appropå människor, igår pratade jag och en vän om varför vi inte har någon pojkvänn. 3 timmar senare hörde gud mina böner och skickade mig en mycket lämplig kandidat. Tackar för den.
 
Så nu ska jag leva lite små glad i ett par dagar, se vad helgen har att bjuda på. Har ju inget jobb heller att gå till så jag kan ju göra exakt vad jag vill nu. Känns bra, iallafall för stunden.


Kommentarer
Anonym

din kropp är så snygg!!

Svar: Tack så mycket :)
Mercedes

2012-11-01 @ 10:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0