du får ta mig dit du vill

Godmorgon vänner (& ovänner). Idag känner jag mig nästan helt frisk, lite snuvig men det kommer väl sitta i hela vintern. Har vart vaken ett bra tag eftersom jobbjouren ringde mig klockan 7 imorse, förbannade idioter. Blev ganska irriterad på dom och sa till dom att först ger ni mig sparken, sen ringer ni och frågar varför jag inte är på jobbet. Och inte ens en ursäkt fick jag för att dom ringde så tidigt.. Dåligt gjort.
 
Saksamma, jag la mig och kollade på film och sen gick jag upp och åt frukost. Barngröt, mumma. Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för ska snart till Torsby med Isa och Marie, var väl egentligen menat att jag skulle hämta ut mitt pass idag men det verkar som polisen hinner att stänga innan. Sen skulle vi tända ljus för Tobbe också. & fredag är det också, vet inte vad det blir ikväll men nyktert ser det ut som.
 
Funderar på att färga lite röda slingor, och köpa rött löshår. Men jag ska suga på den ett tag till ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0