Jag fryser ihjäl här

Godmorgon elfte december. Idag får jag äta min elfte chokladbit (om jag hade någon, för mina syskon är ganska snälla av sig och äter upp det som inte är deras) och idag får jag klaga på att det är förbannat kallt. 14 grader är det i mitt rum, vafan hände? Är det nu jag ska frysa ihjäl har dom tänkt sig?!
 
Ska iallafall ställa mig i duschen nu. Om några timmar ska jag åka bort mot Skoghall, ska försöka att hinna träffa Emma innan också. Får helt enkelt se hur snabb jag är av mig, känns som att jag kommer somna om bara jag blundar nån sekund - så jag blir inte förvånad om jag somnar & vaknar skit sent.
 
 
 
..... brr ja fryyyyser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0