Godmorgon

Godmorgon alla vänner & annat löst folk. Då var det Söndag igen, inte bakfull idag heller. Det nyktra livet går ganska bra ändå, känner liksom inge vidare sug efter att dricka så detta ska nog gå bra. Iallafall, söndag - börjar med att vara chaufför nu under dagen. Ska köra runt på lillebror. Och efter det ska mamma iväg och jobba så då ska jag vara barnvakt. Så ser min dag ut, hur ser eran ut?
 
Kul att jag vaknade klockan 4 inatt och inte kunde somna om. Satt och ugglade framför datorn i tre timmar och vid 7 kollade jag på klockan sista gången, sen somnade jag. Sover så oroligt nu för tiden, känner mig aldrig utvilad. Spelar liksom ingen roll hur länge ja sover, så känns det aldrig tillräckligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0