Forever, Carry on

Nu är jag hemma från Skoghall. Och jag tror han där uppe har hört mina böner och klagomål, för attans vilka mysiga dagar vi haft! ♥ Okej, det kan vara så att jag vågar ta för mig lite mer för varje gång, jag är ju faktiskt en ganska blyg tjej. Men dessa dagarna finns då inget att klaga på iallafall. I Tisdags kollade vi igenom hela säsongen av Sons of Anarchy, lagade julmat och mös som bara den.  
 
Igår kom Billy, så istället för att laga mat så köpte han en fet pizza som vi åt framför Batman. Vi la oss ganska tidigt, men vid 4 på morgonen låg vi båda vakna (han höll om mig! :$) och pratade, innan vi bestämde oss för att gå upp och se på film. Hamilton 2 - men inte om det gäller din dotter & Lawless såg vi. Klockan 8 kom Billy upp och skulle till dagis, så efter det la vi oss. Sov bort hela dagen, men det var välbehövligt.
 
Så har mina dagar i Skoghall sett ut. Nu ska jag ladda upp för att jobba på lördag. Ska stå i garderoben på Corner i Munkfors, skönt med lite extra pengar! Och fick brev från polisen idag, angående misshandeln i sommras. Kanske kan klämma ut lite mer pengar från invandraräcklet som psrakade sönder näsan på mig. Det var iallafall mammas idé. Jag tror jag håller med henne, för fan va kränkt jag blev.
 
(Hade tänkt att blogga när jag var i skoghall, genom mobilen. Men mottagningen är inte den bästa i hans lägenhet så det tog hundra år att komma in på blogg.se så jag gav tusan i det istället.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0