Familjefotografering

Under helgen var vi ju och tog kort, (som jag nämnt innan) och idag skickade fotografen bilderna på mejlen. (Men jag vet att dom inte får användas, men ska man va vrång kan jag säga att jag vill inte att han mejlar bilder på mig, jag vill vara en anonym person, nä det kanske inte funkar så. Men vafan. Skvallra inte.) Det var ca. 20 bilder. Jag vart inte nöjd med någon. Men dessa fyra var iallafall okej. Fast det tyckte ingen annan.
 
Ska ju tydligen göra julklapp av korten, så jag önskar väl kanske nu i efterhand att jag inte hade på mig en rosa/lila mössa med toffs, och att jag inte hade gårdagens smink på mig. Men dom får ta mig för den jag är. Mer än så kan jag faktiskt inte göra. Och duger det inte, kan jag ta bilden själv :}
 
(Okej, bild nr 3 gillar jag faktiskt. Min lilla gos Leo.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0