1:a advent

Söndag, återigen. Fast jag är inte bakfull, bara jäkligt trött då jag vart chaufför hela helgen. På fredagen körde jag runt på lillebror och hans kompisar, och sen Adam och hans vänner. Sov kvar i Fensbol, och igårkväll kom jag hem tillbaka. Bytte bil, åkte till Emma sen tog vi några varv i Torsby. Blev en ganska tidig kväll igår, men känner mig fortfarande som en döing. Så ska och hälsa på min vän på jobbet, och sola någon timme.
 
 
Livet med körkort och bil är underbart! Synd bara att det är noll värme i min gamla gläns benz, så man får frysa röven av sig när man åker i den. Okej, värme finns det, men fläkten låter som .. jag vet inte vad, så jag orkar aldrig ha den på, så jag får väl skylla mig själv. Och batteriet, guuud vad det spökar med mig.
 
Update!
Har vart hos Emma nu, och var tvungen att få starthjälp IGEN på mercan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0